mandag den 16. november 2015

hus til salg !!!

så er det sket..... huset er sat til salg
vi har ryddet op, malet og gjort rent til den helt store guldmedalje, det ser dælme pænt ud ;-)
så skynd jer ind og kig om i ikke skal være vores nye naboer vores hus
vi er spændte på hvordan salget kommer til at gå og om der er nogen der har lyst til at bo i vores dejlige hus.
vores videre byggeproces må vente til vi har fået solgt. både banken og arkitekten har rådet os til at vi ikke går videre før vi har solgt, og det tror jeg også jeg ville få flest gode nætter ved. vi vil dog stadig få sat hæk op imellem grundene, få etableret vej, få ført kloak, el og vand ned til grunden, få taget nogle jordbundsprøver og drømme en masse mere om hvad vores nye hus skal indeholde.
men nu er det ude af vores hænder om hvornår vi kan fortsætte og det er ikke noget jeg er særlig glad for ;-) jeg er ikke god til ikke at have kontrol over tid og rum og ikke vide hvornår noget starter og slutter...... sååååå det her bliver nok også en god lærer proces for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte