torsdag den 19. november 2015

nu med hæk

så er der sat hæk op i skel. det blev til en fin liguster, da det er det vi har på to af siderne på grundene (ja nu hedder det grundene ;-) ) vi håber fremad at vi kan få overtalt de nye ejere af nabo grunden til at vi også på siden ind mod dem kan få sat en ligusterhæk der også, så vi kan komme af med det sidste tjørn.

det er lidt skørt med sådan en hæk der midt i haven, men det viser faktisk rigtig godt hvordan grundene kommer til at fungere og jeg er ret overrasket over hvor stor grunden til vores nuværende hus faktisk virker. der kan sagtens stadig blive spillet fodbold og tonses, og huset virker ikke klemt. der er også flere af de gamle træer der kan få lov til at blive og vi har givet hækken et lille knæk ned mod vores kommende byggegrund så den store vandgrand kan overleve.
det bliver godt, jeg er spændt på hvor hurtigt sådan en liguster vokser og hvor hurtig den bliver tæt.

det ser lidt rodet ud nede på byggegrunden, men når vi har tid giver vi den en omgang igen. min kære mand er en rigtig samler, så jeg er ved at forsøge at gå alle tingene igennem for at se hvor meget der skal smides ud og hvor meget der skal sælges ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte