tirsdag den 17. januar 2017

Badeværelse og om at arbejde sammen......

Så skal vi i gang med at vælge materialer........
Hold nu op, det tror jeg bliver en hård nød at knække ;-)
Min mand og jeg har ret forskellige meninger om hvad vi syntes er pænt og vi er lige stædige.

Jeg er altid klar på en hurtig løsning og
vupti, Jeps den tager vi og så videre til næste opgave. Min mand skal altid liiiiiige overveje tingene en ekstra gang og har han sagt ja til noget den ene dag kunne det jo godt være det var noget andet der kunne bruges den næste dag.
Bølgerne kan nemt gå højt, men vi når for det meste til enighed til sidst.

Der var engang en der sagde til mig, at vi skulle se det som en positiv ting, at vores arbejdsprocesser er så forskellige, da det jo nærmest giver os en 3. medspiller, da vi altid skal finde et kompromis og at tingene altid bliver vendt mange gange på grund af vores arbejdsgange, stædighed og nysgerrige sammenspil.

Så, fliser......
 
Danmark er et lille land hvad angår fliser. Jeg har godt nok svært ved at finde nogle fliser som er bare er lidt anderledes og ikke koster på den anden side af 1500 kr m2.

Hvad skal man gøre og hvad skal man være opmærksom på??

Lige nu er den vilde jagt på ting til badeværelset sat i gang.
Vi får to badeværelser på henholdsvis 4,8 m2 og 6 m2.
Vi vil gerne at der bliver en eller anden form for rød tråd mellem badeværelserne så de hænger sammen.
Jeg har prøvet at lave en form for moodboard, med hvad jeg ind til videre tror min mand er med på.

Så nu går den vilde jagt og tiden må vise hvor vi ender ;-)

4 kommentarer:

  1. Spændende at følge jeres proces! Vi er selv i gang med opstart af byggeprojekt. Lige nu er vi ved at klargøre vores grund og rive det gamle hus ned på den, så vi forhåbentligt kan gå i gang med at bygge vores nye hus i foråret :)
    Og så er vi endda hele fire, der skal være enige om materialevalg, da vi bygger et familiebofællesskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhh det bliver da rigtig spændende, hyggeligt at du vil følge med. i må endelig spørge ind hvis du har nogle konkrete spørgsmål

      Slet
    2. Og i lige måde! :) Du kan følge vores proces, selvom vi ikke er helt ligeså langt som jer på http://under-samme-tag.dk/ - hvis du har lyst! ;)

      Slet
    3. spændende, der må jeg da lige ind og lure ;-)

      Slet

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte