onsdag den 16. september 2015

hvor skal man lede og hvordan skal man gemme?

vi har efterhånden kigget i mange bøger og søgt meget på nettet for at blive inspireret til det nye hus.
der er mange steder at søge og det er svært at holde styr på alle ens referencer.
jeg har efterhånden fundet ud af det der fungere bedst for mig er pinterest.
hvis du har lyst til at se hvad jeg har fundet af sjove ting til mine opslagstavler kan du finde mig under Ditte Winther.
jeg har også fået lavet mig en lækker Moleskine mappe hvor jeg sætter de bedste udklip i, har diverse notater, adresser og oplysninger i - min lille byggedagbog er altid med mig, og jeg er sikker på at den bare bliver lækre og lækre med tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte