fredag den 25. september 2015

skelpæle er sat

så er vi kommet lidt længere i vores sag mod et hus i baghaven...
vores landinspektør Hanne har været ude på grunden og opsat skelpæle og afmærket vej til den nye grund.
Hun har også lavet nogle målfaste tegninger af grundene og vejen, så vi kan se hvordan de konkrete m2 på grundene og vejen bliver fordelt. Jubii så vi er nu hoppet et skridt videre i processen.
Vi har haft besøg af et par ejendomsmæglere, som har vurderet huset, og udvalgt en, så lige om lidt kommer det nok også til salg,- ret vildt at det nu bliver en realitet, at det sted jeg har boet længest i (7 år) nu også bliver skiftet ud.
Jeg har flyttet meget i mit liv og ser det som et nyt eventyr, men min mand hader at flytte og har aldrig gjort det så meget som efter han mødte mig, sorry Jan.

Vores plan er at få opsat en hæk mellem de to grunde inden fremvisningerne starter, så det bliver  nemmere for interesseret købere at se hvor grundene deles og få ideen om 2 grunde.

Vores plan er også snarest at begynde at om rokere, det der bliver vores kommende grund, så vi kan lave mellem deponering af de træer, blomster og buske vi vil gemme. Vores hønsehus skal også flyttes midlertidigt, så der er nok at gå i gang med.
  
Der er så mange torve der skal nå sammen og ting vi skal blive enige om, men er glad for hvert skridt vi kommer videre ;-)
Så er mega glad for mine nye jernrør og træpæle i haven ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte