tirsdag den 29. september 2015

nåååå, hvor langt er i ???

det er der mange der spørg om....
vi er så langt at vi har snakket med at par arkitekter, den ene 2 gange og vi har fået RIGTIG mange kataloger fra typehusfirmaer.
vores ansøgning ligger til nabohøring og er forhåbentlig færdig og godkendt midt i oktober.
vi har snakket med 3 ejendomsmæglere om salg af vores hus og bestemt os for en som går i gang nu.
landinspektøren har været forbi og sætte skelpæle, så i weekenden sætter vi hæk mellem de to kommende grunde og sætter huset til salg........ det sidste er ret vildt. og så er vi det skridt videre.....
jeg kan mærke at jeg glæder mig til det skridt er taget, for så tror jeg bedre jeg kan forstå at nu er vi på vej videre, og det glæder jeg mig til.
det næste bliver jo så bare at vente, vente og rydde op, for vi begynder ikke at bygge før vi har solgt huset, og det er jo lidt jokeren i vores spil, man kan jo aldrig vide hvor lang tid der går før der kommer en køber til huset.
sååååå, så langt er vi.
håber i har lyst til at følge med videre i forløbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kigger forbi. Jeg vil blive rigtigt glad for input, idéer og tanker. Kh. Ditte